FarmBot replication projects in Argentina?

Hello, my name is Luciano Delfino, I am from the city of Santa Fe. I have been following this FarmBot project for some time and I have been thinking, imagining and developing some ideas to be able to replicate it locally. As complementary activities in a school project, civil association, clubs, schools, schools… Enthusiastic with the desire to make it known and disseminate it, mainly in the field of education, because it seems to me an incredible project! interdisciplinary and with a lot of potential to modify it and generate new tools and possibilities of use.
Does anyone know if it is currently being used anywhere in Argentina? I would like to know some local experience.
If you are interested in talking about it, whoever you are, I look forward to hearing from you! You can send me a wsp to +5493425133628 or an email to luciano.dlf@gmail.com
Best regards!


Version español:
Hola, mi nombre es Luciano Delfino, soy de la ciudad de Santa Fe. Hace tiempo estoy siguiendo este proyecto de FarmBot y vengo pensando, imaginando y gestando algunas ideas para poder replicarlo localmente. Como actividades complementarias en un proyecto escolar, asociacion civil, clubes, est… Entusiasmado con el deseo de darlo a conocer y difundirlo, principalmente en el habito de la educación, pues me parece un proyecto increíble! interdisciplinario y con muchísimo potencial para modificarlo y generar nuevas herramientas y posibilidades de uso.
Alguien conoce si actualmente se esta utilizando en algun lugar de Argentina? Me gustaría poder conocer alguna experiencia local.
Si te interesa conversar al respecto, seas quien seas, espero con gratitud tu contacto! Me puedes mandar un wsp al +5493425133628 o un email a luciano.dlf@gmail.com
Un abrazo!

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.